lunes, 14 de febrero de 2011

ROBERT HERNANDO SERÀ EL CANDIDAT DE PXC A l'ALCALDIA D'IGUALADA


Amb la present volem comunicar-los que l'empresari igualadí de 36 anys i pare d'un fill, Robert Hernando serà el candidat per Plataforma per Catalunya a l'alcaldia d'Igualada en les properes municipals de Maig.
Robert Hernando que va ser el conseller més jove de la història del RCD Espanyol de Barcelona amb tan sol 27 anys, amb Sánchez Llibre en la presidencia. És el delegat comarcal de PxC a la comarca de l’Anoia i va anar el número set de la llista per Barcelona en les passades eleccions autonòmiques en les quals Plataforma per Catalunya va obtenir més de 75.000 vots que els van deixar a les portes del Parlament.
Hernando ha declarat “que aquest és un dels reptes més importants de la meva vida, poder treballar per la ciutat que em va veure néixer, m'ha vist créixer i viure cada dia és per a mi molt important, m'he sentit sempre igualadí pels quatre costats i vull que la meva ciutat torni a ser el que un dia va ser, emprenedora i moderna i no el que és avui una ciutat dormitori amb una taxa d'atur insostenible igual que la resta de la comarca” i va afegir “En els últims anys de la meva vida he fet molts contactes amb grans empresaris que estarien disposats a invertir a la nostra ciutat, no em dóna cap rubor assegurar que els utilitzaré i que la creació d'ocupació i la prioritat de la gent de casa será el meu gran senyal d'identitat quan sigui alcalde d'Igualada” i va finalitzar dient que “Plataforma per Catalunya ha estat l'únic partit que ha estat capaç de motivar-me políticament després de diversos oferiments, estic en política per canviar coses, estic perquè el dia de demà vull mirar als meus néts a la cara i dir-los que almenys alguns de nosaltres ho van intentar, la meva preferència és clara i contundent: primer els de casa en tot”






Con la presente queremos comunicarles que el empresario igualadino de 36 años y padre de un hijo, Robert Hernando será el candidato por Plataforma per Catalunya a la alcaldía de Igualada en las próximas municipales de Mayo.
Robert Hernando que fue el consejero más joven de la historia del RCD Espanyol de Barcelona con tan solo 27 años con Sánchez Llibre en la presidencia es el delegado comarcal de PXC en la comarca de l’Anoia y fue el número siete de la lista por Barcelona en las pasadas elecciones autonómicas en las que Plataforma per Catalunya obtuvo más de 75.000 votos que les dejaron a las puertas del Parlament.
Hernando ha declarado “que este es uno de los retos más importantes de mi vida, poder trabajar por la ciudad que me vio nacer, me ha visto crecer y vivir cada día, es para mí muy importante, me he sentido siempre igualadino por los cuatro costados y quiero que mi ciudad vuelva a ser lo que un día fue, emprendedora y moderna y no lo que es hoy una ciudad dormitorio con una tasa de paro insostenible al igual que el resto de la comarca” y añadió “En los últimos años de mi vida he hecho muchos contactos con grandes empresarios que estarían dispuestos a invertir en nuestra ciudad, no me da ningún rubor asegurar que los voy a utilizar y que la creación de empleo y la prioridad de la gente de casa va a ser mi gran seña de identidad cuando sea alcalde de Igualada” y finalizó diciendo que “Plataforma per Catalunya ha sido el único partido que ha sido capaz de motivarme políticamente después de varios ofrecimientos, estoy en política para cambiar cosas, estoy porque el día de mañana quiero mirar a mis nietos a la cara y decirles que al menos algunos de nosotros lo intentamos, mi preferencia es clara y contundente: primero los de casa en todo”

No hay comentarios:

Publicar un comentario